نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های حبابی در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند و طبیعتاً برای هر کدام نیز توان مصرفی خاصی در نظر گرفته می شود. مهم ترین مزیت لامپ های حبابی، نوع و ماهیت نوری است که تولید می کنند. معمولاً شمایل در نظر گرفته شده برای این لامپ ها به نوعی است که خاصیت گستردگی نور بسیار بالایی دارند. انعطاف ظاهری و طراحی فیزیکی این لامپ ها به گونه ای است که می توانند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع شکل ظاهری لامپ های حبابی به گونه ای است که در عین تکراری بودن می تواند، تنوع ایجاد کند.

به لامپ های حبابی، لامپ های رشته ای و یا لامپ های التهابی نیز گفته می شوند. با توجه به این موضوع که لامپ های رشته ای، نور خاص خودشان را با ماهیت خاص خودشان تولید می کنند، این لامپ ها برای ایجاد فضاهای کلاسیکی که مملو از نور گرم لامپ حبابی یا همان لامپ رشته ای بود، یکی از بهترین انتخاب ها خواهند بود. لامپ های حبابی رشته ای، معمولاً مصرف بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است برای مکان هایی استفاده شوند که نیاز به تامین نور دائمی ندارند، مکان هایی مانند اتاق آبگرمکن، اتاق تاسیسات یا اتاق زیر شیروانی و انواع انباری ها و ... می توانند از این لامپ ها برای روشنایی موقت خود استفاده نمایند.

به طور متوسط، طول عمر لامپ های حبابی رشته ای تقریباً 1000 ساعت است و هر چقدر این لامپ ها کمتر روشن و خاموش شوند، طول عمر آن ها بیشتر شده و قابلیت های بهتری برای مصرف کننده خواهند داشت. به طور کلی، لامپ های ال ای دی، یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی یک فضا هستند، اما با این حال، هستند افرادی که لامپ های حبابی و رشته ای، انتخاب آن ها برای ایجاد یک فضا با نوردهی خاص و ویژه است. در نهایت نیاز دانستیم تا اشاره کنیم که گاهی اوقات انواع لامپ های ال ای دی و سایر لامپ ها نیز می توانند شمایل حبابی داشته باشند که طبیعتاً با توجه به ماهیت ساخت لامپ، کاربرد آن تعیین می گردد.



:: برچسب‌ها: لامپ حبابی , قیمت لامپ حبابی , خرید لامپ حبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

خرید عمده هالوژن یکی از راه هایی است که به واسطه آن می توانید هالوژن ها را با قیمت مناسب از عمده فروشان خریداری نمایید. البته در ابتدای محتوا نیز به این موضوع اشاره کرده ایم که هالوژن ها معمولاً به صورت یکجا و تعداد زیاد خریداری می شوند و در این شرایط چه از عمده فروشی و چه از جزئی فروشی، این لامپ ها باید به صورت کلی خریداری شوند. اما خرید عمده از کارخانه های تولید کننده لامپ، نمایندگی های مجاز و سایر تامین کنندگان، همیشه به صرفه تر از خرید از جزئی فروش ها خواهد بود. چرا که معمولاً برای خرده فروش ها، صرفه اقتصادی ندارد که بتوانند انواع لامپ هالوژن سقفی را با قیمت کم و یا قیمت تعریف شده کارخانه به مصرف کننده بفروشند اما برای نمایندگی ها و خود کارخانه ها به صورت مستقیم چنین امکانی فراهم خواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده درباره انواع لامپ هالوژن سقفی و ویژگی های این مدل لامپ ها، متوجه شدیم که کاربرد این لامپ ها چقدر گسترده است و در کجاها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت هالوژن سقفی
یکی از مهم ترین مسائلی که می بایست در هنگام خرید قطعات الکتریکی و برقی ساختمان به آن توجه ویژه ای شود، قیمت هالوژن سقفی است. لامپ های هالوژن سقفی یکی از پر کاربرد ترین انواع چراغ های مدرن امروزی محسوب می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع چراغ نسبت به لامپ های دیگر از مصرف برق بسیار پایین و عمر طولانی مدتی برخوردار است؛ این امر سبب شده تا بسیاری از افراد بجای خرید لامپ های قدیمی و پر مصرف، به خرید لامپ هالوژن سقفی روی آورند.

یکی از مهم ترین مزایای لامپ های هالوژن سقفی که سبب شده بسیاری از افراد علاقمند و طرفدار آن شوند، متنوع بودن مدل ها است. هالوژن های سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن، کاربران می توانند این نوع چراغ را بر اساس نوع سلیقه خود خریداری نمایند و جلوه ای زیبا و درخشان را به ساختمان خود ارائه دهند.



:: برچسب‌ها: قیمت هالوژن , قیمت لامپ هالوژن , خرید لامپ هالوژن ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

فاکتورهای زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت لامپ پنلی روکار تاثیر بگذارند که تاثیر این فاکتورها به مراتب می تواند مستقیم و یا غیر مستقیم باشد. در واقع هر چقدر تنوع یک محصول بیشتر باشد، لیست قیمت های آن متفاوت تر برآورد خواهد شد. به عنوان مثال: تعدادی از لامپ های پنلی برای کاربرد در محیط های اداری و بزرگ طراحی می شوند، که قطعاً قیمت آن ها در قیاس با لامپ هایی که به گونه ای ساده تر طراحی شده اند، بیشتر است. همچنین عوامل دیگری هم وجود دارند که می توانند به شکل مستقیم یا غیر مستقیم بر روی قیمت لامپ پنلی روکار تاثیر بگذارند.

از جمله این عوامل مؤثر در قیمت لامپ پنلی روکار می توانیم به مواردی همچون سازنده لامپ، جنس بدنه، میزان مصرف، ساختار فیزیکی، نوع بسته بندی، شار الکتریکی و ... اشاره نماییم. البته که به دنبال این موارد، تاثیر برند سازنده و شرکت و کارخانه مورد نظر را نیز نمی توانیم از یاد ببریم. چرا که هر چقدر برند سازنده یک لامپ معروف تر باشد، قیمت نهایی بیشتر تعریف خواهد شد. معمولاً کارخانه های معروف، به دلیل کیفیت خیلی بالایی که برای محصولات شان در نظر می گیرند، مورد توجه واقع می شوند.

بررسی عوامل موثر بر قیمت لامپ پنلی 60 در 60
ما در این مطلب می خواهیم در مورد عوامل موثر بر قیمت لامپ پنلی 60 در 60 صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم. حال اگر شما به این موضوع علاقه مند هستید و دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. لامپ ها نقش مهمی در زندگی روزمره همه ما دارند . امروزه لامپ های بسیاری در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها در بخش مهمی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این لامپ ها، لامپ پنلی 60 در 60 است که در حال حاضر در بسیاری از ساختمان ها مشاهده می شود. این لامپ ها به دلیل داشتن مصرف انرژی پایین و نور باکیفیت بالا، جایگزین خوبی برای لامپ های قدیمی هستند. معمولا این لامپ ها را در سقف های کاذب به دو روش رو کار و توکار نصب می کنند.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی , انواع لامپ پنلی , هدایت گستر ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

  • عمر مفید طولانی: این موضوع یکی از مهم ترین مزیت هایی است که درباره انواع لامپ کم مصرف بیان می شود. در واقع این موضوع، یکی از مواردی است که هر لامپی باید از آن برخوردار باشد. چرا که همان طور که می دانید، لامپ محصول بسیار حساسی است و برخورداری از عمر مفید طولانی، یک موضوع بسیار مهم و حیاتی تلقی خواهد شد.
  • کاهش هزینه های برق: همان طور که می دانید لامپ ها یک عامل مصرف کننده و در ارتباط با برق هستند که یکی از مهم ترین تاثیراتی که علاوه بر هزینه خود بر زندگی افراد می گذارند، هزینه های نهایی مصرف برق است. در این باره مزیت لامپ های کم مصرف این است که مصرف برق به شدت پایینی دارند و همین موضوع می تواند هزینه های قبض برق هر ماه شما را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.
  • کاهش آلودگی های مربوط به تولید برق در نیروگاه ها: سومین مزیتی که می توانیم برای انواع لامپ های کم مصرف بیان کنیم نیز شامل این مورد خواهد شد.
  • کاهش گرمای محیط: گرمای محیط نه تنها می تواند در فصول گرم سال برای مصرف کننده آزار دهنده باشد بلکه این شرایط را نیز دارد که عمر خود لامپ را نیز کاهش دهد. از این لامپ های کم مصرف از گرمای بسیار بالایی برخوردار نیستند و اصلا همین موضوع باعث می شود تا عمر طولانی نیز داشته باشند.


خرید عمده لامپ کم مصرف از فروشگاه هدایت گستر
لامپ های کم مصرف انواع مختلفی دارند که هر کدام از این انواع نیز قیمت خاص خودشان را خواهند داشت. با این حال، طبیعی است که قیمت لامپ کم مصرف به نسبت قیمت لامپ های رشته ای کمی بالاتر حساب شود و این موضوع طبیعتاً به دلیل امکاناتی است که این لامپ ها در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. اما این انتهای کار قیمت لامپ های کم مصرف نیست و عوامل مختلف دیگری همچون برند سازنده، شرکت سازنده، توان مصرفی، اندازه، بسته بندی و ... مواردی هستند که می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت یک لامپ کم مصرف تاثیر بگذارند.

لامپ ها کم مصرف، در حال حاضر و در بازار امروزی طرفداران خاص خودشان را دارند. به دلیل یک سری محدودیت هایی که این مدل لامپ ها یعنی لامپ های کم مصرف ایجاد می کنند، موارد مصرف آن ها تا حد قابل توجهی کمتر شده است. با این حال، خرید عمده لامپ کم مصرف، همچنان یکی از راه هایی است که می تواند مقرون به صرفه ترین راه تامین انواع لامپ کم مصرف تعریف شود.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ کم مصرف , خرید لامپ کم مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لامپ های بروکس، کاهش 40 درصدی مصرف انرژی است. لامپ های ال ای دی به دلیل دارا بودن دیود های نور دهنده ، مصرف برق بسیار کم و روشنایی بسیار زیادی دارند؛ علاوه بر آن، با هر ولتاژی قابل روشن شدن هستند. به همین دلیل، شما می توانید از لامپ های ال ای دی بروکس در هر شرایطی و محیطی استفاده نمایید. جالب است بدانید که طراحی لامپ های ال ای دی بروکس کاملا ضد آب است و دوام بسیار بالایی در برابر آب دارد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ ال ای دی بروکس، طول عمر بالای آن است. لامپ های ال ای دی نسبتا از قیمت های زیادی برخوردار هستند؛ برخی از آن ها به دلیل کیفیت پایین طول عمر بسیار کمی دارند و خیلی سریع از کار می افتند. اما لامپ های ال ای دی بروکس به دلیل دارا بودن سیستم های پیشرفته و مقاومت های زیاد از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و اگر در استفاده و نگهداری آن کوشا باشیم، می توانیم سال های طولانی از لامپ های ال ای دی بروکس استفاده نماییم.

علت کم مصرف بودن لامپ ال ای دی بروکس
لامپ های قدیمی و کهنه به دلیل تبدیل 77 درصد انرژی الکتریکی به گرمایی و تنها 33 درصد روشنایی، مصرف برق بسیار بالایی دارند. همانطور که می دانید زمانی که لامپ های قدیمی روشن هستند حرارت بسیار بالایی تولید می نمایند؛ به همین دلیل این امر سبب می شود تا اکثر انرژی الکتریکی به گرمایی تبدیل گردد و در نتیجه مصرف انرژی برای روشنایی بیشتر، افزایش یابد. اما لامپ های ال ای دی بروکس 9/99 انرژی الکتریکی را به روشنایی تبدیل می نمایند و تنها 1/0 درصد انرژی الکتریکی به گرمایی تبدیل می گردد و در نتیجه این امر سبب روشنایی بیشتر و مصرف انرژی کمتر لامپ های بروکس می گردد.

قیمت لامپ ال ای دی بروکس
لامپ های ال ای دی بروکس، نسبت به لامپ های دیگر از قیمت بالا تری برخوردار است؛ قیمت بالاتر لامپ های ال ای دی بروکس به دلیل کیفیت بسیار بالای آن ها است. البته در نظر داشته باشید که عواملی همچون رنگ، اندازه و توان مصرفی نیز بر روی قیمت لامپ های ال ای دی بروکس موثر هستند و هر چقدر توان مصرفی آن ها افزایش یابد، قیمت لامپ های ال ای دی بروکس گران تر می گردد.

نحوه خرید لامپ ال ای دی بروکس
امروزه وبسایت های بسیار زیادی در زمینه فروش لامپ ها و سیستم روشنایی در سراسر کشور فعالیت می نمایند؛ شما می توانید با مراجعه به یکی از وبسایت های معتبر یا وبسایت رسمی بروکس، برای خرید لامپ های ال ای دی بروکس اقدام نمایید و آن ها را مورد استفاده قرار دهید؛ علاوه بر آن، می توانید به نزدیک ترین فروشگاه قطعات الکتریکی بروید و لامپ ال ای دی بروکس مورد نیاز خود را خرید نمایید. اگر قصد خرید یک لامپ مرغوب، کم مصرف و پرنور هستید و می خواهید مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید، پیشنهاد می شود لامپ ال ای دی بروکس را خریداری نمایید و از مزایای فراوان آن بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ ال ای دی , خرید لامپ ال ای دی , فروش لامپ ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1402 | نظرات ()