نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ و محصولات فوق کم مصرف (LED)

تقریبا همه شرکت های تولید کننده محصولات روشنایی درکشور، لامپ های ال ای دی را در لیست خود دارند و شرکت دلتا نیز از این قاعده مستثنی نیست. لامپ های ال ای دی دلتا مدل‌های متنوعی دارند که از جمله آن ها می توان به لامپ کلاسیک (حبابی معمولی)، اطلس (استوانه‌ای)، رسام، رویال (قارچی)، هالوژن، شمعی و اشکی اشاره کرد. این تنوع در محصولات باعث شده تا تمامی نیازهای خریداران برای روشنایی مکان های مسکونی، تجاری و اداری برآورده شود. در طراحی و تولید این لامپ‌ها از تراشه‌های SMD استفاده می‌شود که باعث کاهش چشمگیر مصرف برق می شود و طول عمری در حدود 20000 ساعت دارند. علاوه بر انواع لامپ‌‌ها که در بالا به آنها اشاره شد می‌توان به انواع پنل‌های LED، براکت‌ها (مهتابی‌های دیواری)، چراغ‌های زیرکابینتی، پنل‌های فول لایت فنر متغیر و انواع پرژکتورهای LED نیز اشاره کرد.

لامپ کم مصرف (CFL)

شرکت دلتا از معدود تولید کنندگانی است که همچنان ساخت لامپ های کم مصرف را ادامه داده است. اگر به دنبال یک گزینه به صرفه و با کیفیت هستید، لامپ‌های کم مصرف دلتا یک انتخاب مناسب است. این محصولات انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به لامپ کم مصرف لوتوس، پیچ، اف پی ال و طرح گل اشاره کرد. برای مشاهده لیست قیمت لامپ به سایت هدایت گستر مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

فاکتورهای خیلی زیادی هستند که می توانند مزیت های لامپ های اس ام دی SMD را تعریف نمایند. در ادامه به بررسی مهم ترین این فاکتورها خواهیم پرداخت.
گستره نور مناسب: زاویه پخش نور برای این لامپ ها، چیزی حدود 120 درجه تعریف می شود. این زاویه نشان دهنده این است که گستره نوررسانی توسط این لامپ بسیار زیاد است. در واقع شما با نصب انواع لامپ های اس ام دی SMD، یک گستره نور مناسب و بدون زاویه های شدید خواهید داشت که فضا را برای شما دلنشین تر می کند.
طول عمر بالا: مزیت دیگری که اکثر لامپ های اس ام دی از آن برخوردار هستند، این است که طول عمر این لامپ ها به شدت بالاست. در واقع هزینه ای که برای خرید این لامپ ها پرداخت می شود با کارایی و طول عمر بالای این لامپ ها دوباره تامین خواهد شد.
صرفه جوی در مصرف انرژی: شاید این مورد یکی از مهم ترین موارد باشد که ما از یک لامپ با کیفیت انتظار داریم. لامپ های اس ام دی SMD، یکی از مهم ترین و بهترین لامپ هایی هستند که شما می توانید داشته باشد. بهره نوری بالای این لامپ ها، حاصل تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آن ها است.
کم کردن حرارت ناشی از ایجاد نور: داغ شدن و بالا رفتن حرارت کلی لامپ، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند لامپ را از بین ببرد. اما لامپ های اس ام دی SMD از این قابلیت برخوردار هستند که وجود آلومینیوم در ساختار PCB بُرد و همچنین در بدنه لامپ ها این زمینه را فراهم می کند که گرمای زیاد ناشی از روشن ماندن لامپ را به خود جذب کرده و از داغ شدن ال‌ ای دی‌ های لامپ و در نهایت از کار افتادن یا سوختن آنها جلوگیری به عمل می آورد.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ اس ام دی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

حتماً می دانید که هر چقدر تنوع یک محصول زیادتر باشد، لیست قیمت ارائه شده برای آن نیز طولانی تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت لامپ، شامل فاکتورهای زیادی می شوند که هر کدام به نوبه خود یک عامل تعیین کننده قیمت برای محصول مورد نظر خواهند بود. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لامپ، برند و کارخانه تولیدکننده لامپ است. به هر حال کارخانه های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ فعالیت می کنند. یادتان باشد که هر چقدر کیفیت کار یک کارخانه بالاتر باشد، به مراتب آن کارخانه معروف تر و محصول آن کارخانه مطرح تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که یک سری کارخانه ها به صورت یک برند معتبر در زمینه تولید لامپ کار کنند که این برند، صد در صد، تاثیر زیادی بر روی قیمت لامپ خواهد گذاشت.

مورد بعدی، نوع و مدل لامپ است. لامپ ها به اشکال مختلفی طراحی و تولید می شوند و علاوه بر طرح کلی لامپ و شکل آن، ویژگی های فنی آن نیز می تواند یکی از عوامل موثر بر قیمت لامپ باشد. در کنار این موارد، ولتاژ لامپ و توان تعیین شده برای آن نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لامپ هستند. فاکتورهایی که هر چقدر مقدار تعریف شده برای آن ها بیشتر باشد، قیمت لامپ نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت. در کل باید خدمت تان عرض کنیم که ریز به ریز جزئیات و مشخصات فنی یک لامپ می تواند به صورت مستقیم و حتی غیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. شاید باورتان نشود اما مسئله ای مانند بسته بندی محصولی مانند لامپ نیز می تواند تعریف کننده قیمت نهایی برای محصول باشد.

https://hedayatgostar.com/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%BE



:: برچسب‌ها: لیست قیمت لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

امروزه نمایندگی و شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه پخش عمده لامپ فعالیت می کنند. همانطور که می دانید، لامپ ها در دسته پرفروش ترین و پر استفاده ترین ملزومات الکتریکی قرار دارند و هر جامعه ای نیاز شدیدی به لامپ و سیستم های روشنایی دارد. از این رو شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه پخش و فروش عمده لامپ در سراسر کشور فعالیت می کنند.
شرکت هدایت گستر نیز یکی از برترین شرکت هایی است که در زمینه پخش و فروش عمده لامپ فعالیت طولانی مدت و درخشانی دارد. علاوه بر آن، شرکت هدایت گستر دارای عاملیت نمایندگی هایی همچون ایران زمین، دلتا، افلاک الکتریک و ... است تا بتواند جزو برترین توزیع کننده لامپ و ملزومات الکتریکی در کشور بشود. ناگفته نماند که شرکت هدایت گستر، همیشه در تلاش است تا بتواند تمامی محصولات الکتریکی و لامپ ها را با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان عزیز برساند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایا و نحوه پخش عمده لامپ متنوع بیشتر آشنا شوید.

مزایای پخش عمده لامپ به صورت متنوع
یکی از مهم ترین مزایای پخش عمده لامپ به صورت متنوع، کاهش تعداد واسطه ها و افزایش قیمت است. در مدت های نه چندان دور، افراد زیادی وجود داشتند که به عنوان واسطه بین مشتریان و تولید کنندگان قرار می گرفتند و سود کلانی را نصیب خود می نمودند؛ در چنین شرایطی، قیمت ملزومات الکتریکی به ویژه لامپ همیشه در حال افزایش بود. اما امروزه خوشبختانه شرکت های بسیار زیادی از جمله هدایت گستر وجود دارند تا بتوانند تمامی ملزومات الکتریکی علی الخصوص انواع لامپ ها را، با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه و با کیفیتی تضمینی به دست مصرف کنندگان برسانند.

نیاز شرکت ها برای پخش عمده لامپ
یکی از مهم ترین نیاز شرکت های تولید و وارد کننده در کشور، نمایندگی های مجاز و معتبر در سراسر کشور است. شرکت های تولید یا وارد کننده به تنهایی نمی توانند محصولات خود را به فروش برسانند؛ از این رو، شرکت های معتبر و بزرگی همچون هدایت گستر در این صحنه وجود دارند تا بتوانند محصولات الکتریکی را از شرکت های تولید کننده و وارد کننده با قیمتی مناسب دریافت کنند و آن را با قیمتی مقرون به صرفه و عالی به دست مصرف کنندگان برسانند. به همین دلیل است که طرفداران شرکت های معتبر پخش عمده لامپ همچون هدایت گستر، همیشه در حال افزایش هستند.
همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، پخش عمده لامپ پروسه طولانی مدتی را طی می کند تا به دست مشتریان برسد. از این رو شرکت های معتبری همچون هدایت گستر، تلاش می کنند تا این فرآیند را کوتاه کنند تا قیمت محصولات الکتریکی اعم از لامپ ها کاهش یابند و دست دلال ها از معامله کنده شود.



:: برچسب‌ها: پخش عمده لامپ , پخش لامپ , قیمت عمده لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

اولین چیزی که برند مورد نظر برای اعطای نمایندگی بر روی آن تاکید می کند، بررسی پروانه کسب از صنف مورد نظر است. همچنین برخورداری از سابقه و حسن شهرت در زمینه محصولات روشنایی، می تواند یکی از شرایط اعطای نمایندگی لامپ به یک متقاضی باشد.
مورد دومی که مورد بررسی قرار می گیرد، مکانی است که باید برای ارائه و فروش محصولات برند مورد نظر، انتخاب شود و در نظر گرفته شود. متقاضی ملزم است که از سند مالکیت، سرقفلی یا قرارداد چند ساله در مکان مناسب در شهر و فضای کافی جهت عاملیت برخوردار باشد. البته خیلی از برندها هم هستند که متراژ خاصی را برای مکان نمایندگی تعریف می کنند و خوب، این هم می تواند یکی از شرایط تعریف شده برای اعطای نمایندگی لامپ باشد.
یکی از اتفاقاتی که عموماً بین نمایندگی ها و خود شرکت ها و تولید کننده ها رخ می دهد، خرید نمایندگی از کارخانه به صورت امانی و بدون پرداخت پول و یا چکی است. این موضوع در همکاری های این چنینی امری بسیار بدیهی تعریف می شود اما شرط برند مورد نظر برای اعطای نمایندگی در این بند معمولاً باید در شرایطی تعریف شود که متقاضی بتواند اعتبارات و تضامین مالی لازم مانند ضمانت نامه بانکی و سند ملکی معتبر برای خریدهای امانی را ارائه دهد. چون در غیر این صورت، عملاً نمی تواند اعتماد مجموعه و برند مورد نظر را برای ارائه محصول به صورت امانی، جلب نماید.
یکی از بندهای شرایط اعطای نمایندگی لامپ که قابل اغماض است، این است که متقاضی دریافت نمایندگی بتواند خیال مجموعه را از بابت وجود انبار و وسیله نقلیه مناسب جهت انبارش و توزیع محصول در محدوده فعالیت جمع کند.
متقاضی نمایندگی باید در نظر داشته باشد که در راستای تحقق اهداف تعریف شده مجموعه و برند مورد نظر فعالیت کند. البته این اهداف در قرارداد با توجه به پتانسیل فروش در منطقه تعریف می شوند. اما پایبندی به آن ها یکی از شروط لازم عقد قرارداد نمایندگی فروش لامپ است.
در نهایت نیاز است که متقاضی و نماینده و یا مدیر مجموعه برند تولید لامپ مورد نظر، طی یک جلسه حضوری و یا غیر حضوری اما معتبر، رایزنی های نهایی را انجام دهند و در صورت توافق، اعطای نمایندگی لامپ، تحقق یابد.



:: برچسب‌ها: نمایندگی لامپ , هدایت گستر ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

خرید عمده از تولیدی لامپ، اولین انتخابی است که مجموعه ها، مغازه دارها و نمایندگی های مختلف فروش انواع لامپ به آن فکر می کنند. چرا که این کار می تواند مزیت های خیلی زیادی برای آن ها داشته باشد. از جمله مهم ترین مزیت خرید عمده از تولیدی های لامپ، کمتر شدن قیمت تمام شده محصول برای خریدار است. طبیعتاً وقتی شما خرید عمده از تولیدی انواع لامپ داشته باشید، این خرید مستقیماً از خود تولیدی و بدون دخالت هیچ گونه واسطه ای انجام شده است و به همین دلیل، شما به قیمت خود تولیدی این محصول را خریداری خواهید کرد. این موضوع باعث می شود که حاشیه سود شما برای خرید محصول تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

علاوه بر قیمت خرید، شما وقتی از خود تولیدی لامپ خرید می کنید، محصول یک بار یعنی از خود تولیدی تا مقصد یعنی انبار شما جابجا می شود و همین موضوع از رسیدن صدمات زیاد طی جابه جایی های مختلف به لامپ ها جلوگیری خواهد کرد. در نهایت، خرید عمده از تولیدی لامپ، این شرایط را برای شما فراهم می کند که در بستری امن تر و با کیفیت بالاتر، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.با توجه به تمامی موارد ذکر شده درباره نحوه کار تولیدی لامپ و تمامی خدمات و امتیازاتی که به واسطه تولیدی می تواند در اختیار خریدار قرار گیرد، به این نتیجه می رسیم که بهترین منبع برای تهیه انواع لامپ، این تولیدی ها هستند که به بهترین نحو ممکن می توانند علاوه بر فروش، خدمات پس از فروش محصول را نیز در اختیار شما قرار دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت هدایت گستر مراجعه نمایید.

 

تولیدی لامپ اصفهان
لامپ یکی از تاثیرگذارترین اختراعات بشر است که زندگی انسان ها و انجام کارهای روزمره آنها را بسیار راحت کرده است. اگر نور و روشنایی نبود قطعاً همه ما در کارهایمان به مشکل بر می خوردیم، زیرا دید درست و کافی نداشتیم. لامپ ها باعث روشن شدن فضا می شوند و به همین علت بعد از گذشت سال های طولانی، هنوز به عنوان یکی از مهم ترین کشف ها و اختراع های انسان ها نام برده می شود. امروزه لامپ ها تنوع بسیار بالایی دارند و مناسب با هر مکانی طراحی و تولید می شوند. جنس و نوع لامپ ها متفاوت است و میزان مصرف انرژی نیز در آنها تفاوت دارد.

به عنوان مثال، لامپ های ال ای دی کم مصرف هستند و انرژی کمتری را به نسبت لامپ های پر مصرف، استفاده می کنند. تفاوت لامپ ها تنها به نوع جنس ختم نمی شود، بلکه لامپ ها در رنگ ها و شکل ظاهری هم با یکدیگر فرق می کنند. کارخانه های تولیدی لامپ در اصفهان و در سراسر کشور وجود دارد و افراد زیادی در آن جا مشغول به کار هستند. ابتدا لامپ ها توسط متخصصین طراحی می شود و سپس به مراحل تولید و عرضه می رسد. در ادامه مطلب ما قصد داریم درباره تولیدی لامپ در اصفهان حرف بزنیم و شما عزیزان را از اوضاع تولید لامپ در شهر زیبای اصفهان باخبر نماییم.



:: برچسب‌ها: تولیدی لامپ , کارخانه لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

پیش از آن که به سراغ عوامل موثر بر افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو برویم، می بایست به مزایای آن بپردازیم. مهتابی های ال ای دی دوقلو نسبت به مهتابی های تک قلو از کیفیت و طول عمر بسیار بالا برخوردار هستند چرا که میزان ولتاژ ورودی بجای آن که تنها در یک مدار تک جهته تقسیم شود، در مداری دوبل تقسیم می شود. این امر موجب می شود تا میزان شار نوری کمتری به دیود ها برسد و در نتیجه طول عمر مهتابی های ال ای دی دوقلو افزایش یابد.

نور بیشتر
از مهم ترین مزایای لامپ های مهتابی ال ای دی دوقلو که موجب پر طرفدار شدن آن گشته، نور بیشتر آن است. همانطور که می دانید، میزان مقاومت دیود های نور دهنده بسیار پایین است و هرچقدر که آن ها بیشتر باشند، تاثیر چشمگیری در افزایش مصرف برق به وجود نخواهد داشت. از این رو، متخصصان کارخانجات تولیدی لامپ های ال ای دی توانستند با تولید مهتابی های ال ای دی دوقلو با قیمتی مناسب و مصرف برقی بسیار پایین، روشنایی بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند.

مصرف برق مقرون به صرفه
مصرف برق پایین و مقرون به صرف، یکی دیگر از مزایا و عواملی است که موجب افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو گشته است. همانطور که در بخش قبل گفته شد، لامپ های مهتابی ال ای دی دوقلو مجهز به دو مدار دیود نوردهنده هستند؛ وجود این دو مدار به صورت سری به همراه ترانزیستور و چیپ های الکتریکی، موجب گشته تا مصرف انرژی الکتریکی این وسیله روشنایی به حداقل برسد و میزان نوردهی آن تا 100 لومن افزایش یابد. به همین دلیل، پیشنهاد می شود بجای خرید لامپ های مهتابی تک قلو، مهتابی های ال ای دی دوقلو را تهیه کنید.



:: برچسب‌ها: مهتابی ال ای دی , قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت لامپ های ال ای دی دارد، نوع مدار درون آن ها است. لامپ های ال ای دی ، دارای چندین نوع مختلف مدار دارند که هر کدام دارای لامپ های ال ای دی LED یا دیود های نور دهنده متنوعی هستند و توان مصرفی هر کدام نیز متفاوت است. دیود های نوری که درون لامپ های ال ای دی قرار دارند دارای انواع مختلفی همچون اس ام دی، فیلامنت و ... هستند. که مناسب ترین آن ها از لحاظ قیمت، دیود های اس ام دی است.

یکی دیگر از عواملی که نقش بسزایی بر روی قیمت لامپ های ال ای دی دارد، نوع لامپ است. به طور کلی، لامپ های ال ای دی به سه دسته سی او دی، فیلامنت و اس ام دی تقسیم می شوند. لامپ های ال ای دی اس ام دی، رند بازار هستند و از قیمت بسیار مناسب و طول عمر بالایی برخوردار هستند. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند. پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ های ال ای دی در انواع مختلف، به وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.

لامپ ال ای دی یکی از پرطرفدارترین انواع لامپ ها در بین مصرف کنندگان هستند. این لامپ ها همان طور که از نامشان پیداست از دیودهای نورافشان تشکیل شده اند و زمانی نوردهی دارند که جریان الکتریسیته به این دیودها برسد. به طور کلی خود واژه LED نیز مخفف عبارت Light Emitting Diode و به معنای دیود نورافشان است. کیفیت این لامپ ها بسیار بالا است و معمولاً طول عمر بسیار زیادی دارند و از مصرف انرژی کمی نیز برخوردار هستند. تجمع این ویژگی ها در کنار یکدیگر باعث می شود تا لامپ های ال ای دی یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی محیط های مختلف باشند.



:: برچسب‌ها: قیمت لامپ ال ای دی , خرید لامپ ال ای دی , هدایت گستر ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

لامپ های حبابی در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند و طبیعتاً برای هر کدام نیز توان مصرفی خاصی در نظر گرفته می شود. مهم ترین مزیت لامپ های حبابی، نوع و ماهیت نوری است که تولید می کنند. معمولاً شمایل در نظر گرفته شده برای این لامپ ها به نوعی است که خاصیت گستردگی نور بسیار بالایی دارند. انعطاف ظاهری و طراحی فیزیکی این لامپ ها به گونه ای است که می توانند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع شکل ظاهری لامپ های حبابی به گونه ای است که در عین تکراری بودن می تواند، تنوع ایجاد کند.

به لامپ های حبابی، لامپ های رشته ای و یا لامپ های التهابی نیز گفته می شوند. با توجه به این موضوع که لامپ های رشته ای، نور خاص خودشان را با ماهیت خاص خودشان تولید می کنند، این لامپ ها برای ایجاد فضاهای کلاسیکی که مملو از نور گرم لامپ حبابی یا همان لامپ رشته ای بود، یکی از بهترین انتخاب ها خواهند بود. لامپ های حبابی رشته ای، معمولاً مصرف بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است برای مکان هایی استفاده شوند که نیاز به تامین نور دائمی ندارند، مکان هایی مانند اتاق آبگرمکن، اتاق تاسیسات یا اتاق زیر شیروانی و انواع انباری ها و ... می توانند از این لامپ ها برای روشنایی موقت خود استفاده نمایند.

به طور متوسط، طول عمر لامپ های حبابی رشته ای تقریباً 1000 ساعت است و هر چقدر این لامپ ها کمتر روشن و خاموش شوند، طول عمر آن ها بیشتر شده و قابلیت های بهتری برای مصرف کننده خواهند داشت. به طور کلی، لامپ های ال ای دی، یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی یک فضا هستند، اما با این حال، هستند افرادی که لامپ های حبابی و رشته ای، انتخاب آن ها برای ایجاد یک فضا با نوردهی خاص و ویژه است. در نهایت نیاز دانستیم تا اشاره کنیم که گاهی اوقات انواع لامپ های ال ای دی و سایر لامپ ها نیز می توانند شمایل حبابی داشته باشند که طبیعتاً با توجه به ماهیت ساخت لامپ، کاربرد آن تعیین می گردد.



:: برچسب‌ها: لامپ حبابی , قیمت لامپ حبابی , خرید لامپ حبابی ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هدایت گستر

خرید عمده هالوژن یکی از راه هایی است که به واسطه آن می توانید هالوژن ها را با قیمت مناسب از عمده فروشان خریداری نمایید. البته در ابتدای محتوا نیز به این موضوع اشاره کرده ایم که هالوژن ها معمولاً به صورت یکجا و تعداد زیاد خریداری می شوند و در این شرایط چه از عمده فروشی و چه از جزئی فروشی، این لامپ ها باید به صورت کلی خریداری شوند. اما خرید عمده از کارخانه های تولید کننده لامپ، نمایندگی های مجاز و سایر تامین کنندگان، همیشه به صرفه تر از خرید از جزئی فروش ها خواهد بود. چرا که معمولاً برای خرده فروش ها، صرفه اقتصادی ندارد که بتوانند انواع لامپ هالوژن سقفی را با قیمت کم و یا قیمت تعریف شده کارخانه به مصرف کننده بفروشند اما برای نمایندگی ها و خود کارخانه ها به صورت مستقیم چنین امکانی فراهم خواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده درباره انواع لامپ هالوژن سقفی و ویژگی های این مدل لامپ ها، متوجه شدیم که کاربرد این لامپ ها چقدر گسترده است و در کجاها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت هالوژن سقفی
یکی از مهم ترین مسائلی که می بایست در هنگام خرید قطعات الکتریکی و برقی ساختمان به آن توجه ویژه ای شود، قیمت هالوژن سقفی است. لامپ های هالوژن سقفی یکی از پر کاربرد ترین انواع چراغ های مدرن امروزی محسوب می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع چراغ نسبت به لامپ های دیگر از مصرف برق بسیار پایین و عمر طولانی مدتی برخوردار است؛ این امر سبب شده تا بسیاری از افراد بجای خرید لامپ های قدیمی و پر مصرف، به خرید لامپ هالوژن سقفی روی آورند.

یکی از مهم ترین مزایای لامپ های هالوژن سقفی که سبب شده بسیاری از افراد علاقمند و طرفدار آن شوند، متنوع بودن مدل ها است. هالوژن های سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن، کاربران می توانند این نوع چراغ را بر اساس نوع سلیقه خود خریداری نمایند و جلوه ای زیبا و درخشان را به ساختمان خود ارائه دهند.



:: برچسب‌ها: قیمت هالوژن , قیمت لامپ هالوژن , خرید لامپ هالوژن ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 | نظرات ()